Thursday, April 8, 2010

AWAS!!! holigans Manchester United..


hahahaha....nie kwn aku yg salu tgk bola..bab bola mmg bg dkt je la....lagi2 kalu manchester united ada game mlm tu..mmg gempak bila bercerita...kalu d swk aku dgn kwn2 tp d putrajaya...aku dgn dia je la holigans M.U...smpai ada mamat arsenal bengang dgn kami...hahahaha...mmg best giler la...n dia jgak mmber sebelah meja keja aku...mmg sempoi gile....hahahaha...aku ada kawan bernama azira yang cute..hehehehe... Hakuna matata hatutu hatotot(asal dari k orea)..tumpang je..hihihihi..murni yang salu comel dan tunangnya si murni...nunu yang gila2.... sila la jenguk blog beliau.




0 comments:


CERITA DARI HARI KE HARI~~ © 2008. Sponsored by: Website Templates | Premium Wordpress Themes | consumer products. Thanks to blogger templates