Wednesday, April 14, 2010

KEMANA MENGHILANG???

14 April 2010...jam 8.00 pagi..arinie aku kena melapor diri di politeknik kuching untuk jawatan kerja baru di bawh naungan Kementerian Pengajian tinggi malaysia...emmm~~awl2 lg dh bgn..x penah aku seawl mcm nie..huhuhu...tp xpa..demi masa depan aku perjuangkan..

perjalanan dari rumah mengambil masa 1 jam untuk smpai ke destinasi...setiba je dsana..aku terus ke bahagian pentadbiran...punch jgn lupa..hehehe...lps tu aku dibawa oleh kakak yg comel..dh berkahwin...(ingat nk usha tp xble)..hehehehe...kemudian berjumpa dgn Timbalan Pengarah Politeknik Kuching..Nama x ingat la plak...dlm ati nie tgh duk pk apa la keja aku dkt cnie...emmm???sesuai ke tidak tak keja aku sebagai tukang dicnie???baru masuk keja...aku dimaklumkan bhawa pihak bomba akn datng untk membuat pemantauan tentang keselamatan kebakaran...berpeluh gak aku dibuat nya...tp time gnia aku kena berkenalan dgn staff dan mengetahui setiap blok...

15 April 2010...bgn pagi gosok gg cuci muka pakai baju..minum roti...naik moto g keja...hahahaha....dulu masa keja di KPM..pagi aku dgr suara kak amutha,kak nana, abg bob, kak hawa, cc hajar, haziq, ira, kak nora, abg zuldin, abg najib, pijah, murni, en lokman, cik maziah, en joe, en mail, kak azla, en fariz, kak ika, puan rafidah, en huzaimi,en ain, cik k, puan sharafina, cik hana, huda, puan norlijah,fairus dan puan mona(janda baik)..hehehehe..kemana g suara suma tu???pagi2 murni n pijah msti da bwak sarapan..tp pagi2 nie...aku mkn sowang2 je dkt cafe bersama lecture yg lain...uuwaaa.....

aku g admin utk urusan pengesahan jaawtan aku...emmm...ble ke aku keja dkt cnie...ati nie still nk keja dkt KPM...rsa sronok plak keja nie bahagian ADMIn..wlau precure tetap mendatang...emmm??wiiindduuu laaa..tolong la..aku windu dgn mreka org suma.....rindu gelak ketawa n riuh rendah mreka...KWN-KWN AKU RINDU DGN KORANG...

bos bahagian aku menyenaraikan keja aku utk next weekk...alamak!!apa cer nie...aku basic lektrik knapa bg aku keja kayu plak nie???aku x mau...nnti x psal2 aku kena marah dgn bos...basic kayu pn xda mcm mana nk repair....

0 comments:


CERITA DARI HARI KE HARI~~ © 2008. Sponsored by: Website Templates | Premium Wordpress Themes | consumer products. Thanks to blogger templates